Аналітична компанія Clutch провела опитування покупців, які здійснюють покупки онлайн, щоб оцінити їх ставлення до використання дронів для доставки замовлень.
Як виявилося, 39% опитаних не надають значення, чи буде для доставки використовуватися дрон. У той же час, 36% сказали, що вони замовляли б частіше, якби покупки доставлялися дроном. Решта 25% опитаних вважають, що замовлятимуть рідше, якщо знатимуть, що доставку виконає дрон.
Примітно, що до переваг доставки за допомогою безпілотників 33% учасників опитування віднесли більш високу швидкість виконання замовлень. Вважають, що такий спосіб доставки може знизити її вартість 21% респондентів. Кожен п’ятий опитаний висловив стурбованість, що посилка може бути пошкоджена в процесі доставки. Приблизно така ж кількість покупців побоюються, що дрон буде вкрадений або зламаний. Це означає, що компаніям доведеться докласти зусиль, щоб усунути ці ризики і розвіяти упередження.
В цілому 31% покупців натхнені потенціалом нового способу доставки.