Напевно у багатьох з вас виникало питання про доходи блогерів на YouTube. Скільки вони отримують хоча б за 1 млн переглядів з кожного ролика?
Зрозуміло, у платформи є ряд обмежень, через які монетизацію можуть зняти або просто врізати. YouTube позначає деякі відео, що містять лайки або захищену авторським правом музику, і вони не приносять грошей.
Ресурс Business Insider дізнався у п’яти найбільших авторів в США, як багато вони заробляють зі своїх відео.
1. Джейд Дармавангса, бізнес-тренер
Підписників: 345 тис.
Джейд Дармавангса займається коучингом. Вона запустила свій канал в 2015 році. У 2018 році YouTube протягом 24 годин показував її на своїй всесвітньо відомій сторінці Creator on The Rise , що допомогло їй ще сильніше просунути профіль.
Ролик під назвою Як вирости в Instagram з 1,2 млн переглядів приніс творцю близько $ 3600. У березні середня ціна за тисячу показів (СРМ) становила від $ 8 до $ 15.
Причиною більш високого CPM є демографічна і нішева аудиторія. Мій контент в основному пов’язаний з бізнесом, тому привертає рекламодавців з великим бюджетом.
“Джейд Дармавангс”.
Зараз Джейд дає поради початківцям блогерам і бізнесменам в інтернеті.
2. Остін Олександр , морський піхотинець
Підписників: 370 тис.
Остін Олександр – службовець військово-морського флоту США. Розповідає про життя на флоті, секретних тренуваннях, допомагає іншим людям в досягненні своїх цілей.
Олександр запустив свій канал в 2016 році, і тепер він публікує такі відео, як Один день з життя військовослужбовця США , і Міс Бікіні Олімпія проходить фізичні випробування військово-морського флоту США . Він спеціально розтягує свої ролики для збільшення хронометражу. Це теж впливає на дохід.
В середньому, 1 млн переглядів приносить творцеві порядку $ 6000.
Автор включає всі варіанти реклами в своїх відео: передпоказ, банери і інші. Він також додає «рекламну паузу» в середині відео, яка, за його словами, допомогла йому заробити.
3. Марина Могилко, бизнер-тренер, переводчик
Підписників: 2,3 млн
У Марини Могилко, яка перші 25 років прожила в Санкт-Петербурзі, три канали на YouTube: мовний, про стиль життя і про бізнес. У серпні вона розповіла Business Insider, що її бізнес-канал привабливішим для рекламодавців, ніж два інших каналу.
У серпні Могилко розповіла виданню, що відео під назвою 10 високооплачуваних робіт, яким ви можете навчитися з 1,5 мільйонами переглядів (на той момент) принесло $ 10 тис .
Могилко заробляє в середньому $ 10,73 за кожну 1000 переглядів на бізнес-каналі, $ 4 на мовному та $ 2,71 на каналі про стиль життя.
4. Шелбі Черч, техноблоггер
Підписників: 1,5 млн
Черч в основному розповідає про технології. І зовсім не обов’язково про одні смартфони і планшети. Вона стосується взагалі всіх можливих трендових тим, на кшталт смарт-гітар, електромобілів Tesla, смарт-окулярів і так далі.
Її відео про Amazon FBA (систему торгівлі через Amazon) зібрало 1,8 млн переглядів. А дохід з нього – близько $ 30 тис .
У Шелбі десятки відео, які перевищують 1 млн переглядів. Але вона зазвичай заробляє більшу частину свого доходу від спонсорів, а не від монетизації Google AdSense на YouTube.
5. Кевін Девід , підприємець
Підписників: 1 млн
Кевін Девід – інфобізнесмен, експерт по електронній комерції, соціальним мережам і цифровому бізнесу. Він розповідає на своєму каналі про досягнення чи провали різних компаній, аналізує їх діяльність і робить прогнози.
Його відео Shopify для початківців зібрало трохи більше мільйона переглядів. А заробив він на ньому більш $ 40 тис.
Девід вибудовує аналітику свого каналу, поглядаючи на ключові фрази, пошукові запити і загальні тренди. А також не соромиться запозичувати чужі ідеї для розвитку свого каналу.