Засновник і CEO RingDNA Говард Браун розповів Business Insider, що оптимальний момент, щоб зателефонувати потенційним клієнтам – з 10 до 11:30 ранку. За даними компанії, головна хитрість в тому, щоб потрапити в проміжок між ранковою метушнею і перервою на обід. Саме в цей період співробітники отримували найбільшу кількість відгуків від тих, з ким вони зв’язувалися.
RingDNA також рекомендує не затягувати розмови. Щоб зрозуміти, наскільки ваша пропозиція цікавить клієнта, достатньо кілька хвилин.
Аналіз компанії показав, що успішний продаж займають в середньому 14,3 хвилини. При цьому більше 70% менеджерів з продажу наголосили на важливості вміння слухати і бути уважним до деталей в розмові. У звіті зазначено, що в середньому лідери продажів говорять всього 12 секунд, а більшу частину часу витрачають на те, щоб вислухати потреби клієнта.
А от електронні листи радять відправляти в проміжок між 12:00 і 18:00. Фахівці встановили, що кількість відкритих повідомлень зростає в періоди низького реагування на дзвінки. А найбільший відгук можна отримати в 15:00. При цьому листи повинні бути короткими, достатньо трьох рядків.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment