Компанії Facebook і Google почали боротися з дезінформацією про коронавірус в мережі – вони будуть надавати користувачам доступ тільки до корисних і перевіреним ресурсів.
Соціальна мережа Facebook почала помічати і видаляти неправдиву інформацію, а Google створила SOS Alert для пошуку останньої інформації про коронавірус.
Сторонні сервіси, які надають послуги факт-чекінга для Facebook, перевіряють контент, пов’язаний з коронавірусом. У разі виявлення недостовірної інформації соцмережа обмежує можливість її поширення і відправляє повідомлення людям, які поділилися цим контентом. Facebook також видаляє контент, який був позначений глобальними організаціями з охорони здоров’я як фейковий, а також пропонує фальшиві ліки. Facebook також обмежить або заблокує хештеги, використовувані для поширення дезінформації в Instagram.
Оповіщення SOS від Google буде виводити в результатах пошуку тільки корисну інформацію від перевірених організацій.
Крім того, Facebook також пропонує безкоштовну рекламу, щоб допомогти організаціям проводити освітні кампанії по боротьбі з коронавірусів в охоплених хворобою регіонах.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment