Компанії Facebook і Google почали боротися з дезінформацією про коронавірус в мережі – вони будуть надавати користувачам доступ тільки до корисних і перевіреним ресурсів.
Соціальна мережа Facebook почала помічати і видаляти неправдиву інформацію, а Google створила SOS Alert для пошуку останньої інформації про коронавірус.
Сторонні сервіси, які надають послуги факт-чекінга для Facebook, перевіряють контент, пов’язаний з коронавірусом. У разі виявлення недостовірної інформації соцмережа обмежує можливість її поширення і відправляє повідомлення людям, які поділилися цим контентом. Facebook також видаляє контент, який був позначений глобальними організаціями з охорони здоров’я як фейковий, а також пропонує фальшиві ліки. Facebook також обмежить або заблокує хештеги, використовувані для поширення дезінформації в Instagram.
Оповіщення SOS від Google буде виводити в результатах пошуку тільки корисну інформацію від перевірених організацій.
Крім того, Facebook також пропонує безкоштовну рекламу, щоб допомогти організаціям проводити освітні кампанії по боротьбі з коронавірусів в охоплених хворобою регіонах.