В кінці вересня цього року компанія Xiaomi провела прес-конференцію, на якій були представлені різні продукти. В ході презентації смартфона Xiaomi Mi 9 Pro 5G на екрані був показаний наступний кадр, на якому порівнювалася потужність зарядки різних смартфонів.
Як повідомляє Techgarage, замість того, щоб використовувати офіційне зображення смартфона Huawei Mate 30 Pro, маркетингова команда Xiaomi використовувала неофіційний рендер, створений Techgarage ще в серпні на основі наявної інформації про майбутнє флагмані.
За створення моделі відповідав інсайдер Бен Гескин (Ben Geskin), який підтвердив інформацію у своєму Twitter. Шпалери для даної моделі були підібрані редактором Techgarage Кевіном Кибурзом (Kevin Kyburz).
Схоже, що неофіційний рендер виявився настільки хорошим, що маркетологи прийняли його за офіційне рекламне зображення Huawei.
До речі, YouTube видалив трансляцію прес-конференції Xiaomi після заяви про порушення авторських прав, яке надійшло від Techgarage.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment