В кінці вересня цього року компанія Xiaomi провела прес-конференцію, на якій були представлені різні продукти. В ході презентації смартфона Xiaomi Mi 9 Pro 5G на екрані був показаний наступний кадр, на якому порівнювалася потужність зарядки різних смартфонів.
Як повідомляє Techgarage, замість того, щоб використовувати офіційне зображення смартфона Huawei Mate 30 Pro, маркетингова команда Xiaomi використовувала неофіційний рендер, створений Techgarage ще в серпні на основі наявної інформації про майбутнє флагмані.
За створення моделі відповідав інсайдер Бен Гескин (Ben Geskin), який підтвердив інформацію у своєму Twitter. Шпалери для даної моделі були підібрані редактором Techgarage Кевіном Кибурзом (Kevin Kyburz).
Схоже, що неофіційний рендер виявився настільки хорошим, що маркетологи прийняли його за офіційне рекламне зображення Huawei.
До речі, YouTube видалив трансляцію прес-конференції Xiaomi після заяви про порушення авторських прав, яке надійшло від Techgarage.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment