Кадр з реклами iPhone 11 Pro
Антимонопольна служба Італії виписала Apple штраф в розмірі 10 мільйонів євро за недобросовісну рекламу, що вводить покупців в оману щодо водонепроникності iPhone.
Регулятор перевірив рекламні матеріали iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, в яких Apple заявляла, що смартфони здатні витримувати контакти з водою протягом півгодини і занурюватися на глибину від одного до чотирьох метрів в залежності від моделі, і прийшов до висновку, що це не зовсім відповідає дійсності.
Компанія дохідливо не пояснює в рекламі, що тести проводилися в ідеальних лабораторних умовах з чистою водою. Це і викликало невдоволення антимонопольників і призвело до штрафу.
Крім того, критики зазнали умов гарантії iPhone. Apple відмовляється приймати пристрої, що вийшли з ладу після контакту з рідинами. Антимонопольна служба Італії впевнена, що це теж вводить покупців в оману і назвала подібний підхід «агресивної комерційною практикою».
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment