Кадр з реклами iPhone 11 Pro
Антимонопольна служба Італії виписала Apple штраф в розмірі 10 мільйонів євро за недобросовісну рекламу, що вводить покупців в оману щодо водонепроникності iPhone.
Регулятор перевірив рекламні матеріали iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, в яких Apple заявляла, що смартфони здатні витримувати контакти з водою протягом півгодини і занурюватися на глибину від одного до чотирьох метрів в залежності від моделі, і прийшов до висновку, що це не зовсім відповідає дійсності.
Компанія дохідливо не пояснює в рекламі, що тести проводилися в ідеальних лабораторних умовах з чистою водою. Це і викликало невдоволення антимонопольників і призвело до штрафу.
Крім того, критики зазнали умов гарантії iPhone. Apple відмовляється приймати пристрої, що вийшли з ладу після контакту з рідинами. Антимонопольна служба Італії впевнена, що це теж вводить покупців в оману і назвала подібний підхід «агресивної комерційною практикою».
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment