Антимонопольна служба Італії виписала Apple штраф в розмірі 10 мільйонів євро за недобросовісну рекламу, що вводить покупців в оману щодо водонепроникності iPhone.
Регулятор перевірив рекламні матеріали iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, в яких Apple заявляла, що смартфони здатні витримувати контакти з водою протягом півгодини і занурюватися на глибину від одного до чотирьох метрів в залежності від моделі, і прийшов до висновку, що це не зовсім відповідає дійсності.
Компанія дохідливо не пояснює в рекламі, що тести проводилися в ідеальних лабораторних умовах з чистою водою. Це і викликало невдоволення антимонопольників і призвело до штрафу.
Крім того, критики зазнали умов гарантії iPhone. Apple відмовляється приймати пристрої, що вийшли з ладу після контакту з рідинами. Антимонопольна служба Італії впевнена, що це теж вводить покупців в оману і назвала подібний підхід «агресивної комерційною практикою».
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment