Компанія Huawei випустила сьогодні третю серію своєї документалки під назву Who is Huawei (Хто така Huawei). Відео триває більше чотирьох годин, в нього увійшло кілька інтерв’ю з топ-менеджерами компанії.
Серед них виявився і виконавчий директор Huawei Consumer Business Group Ю Чэндун (Yu ChengDong), більш відомий у світі як Річард Ю (Richard Yu). Він пролив світло на ранні етапи спроб Huawei увійти на ринок смартфонів.
За словами Річарда Ю, компанія почала з бюджетними смартфонами в сегменті OEM і вісім років тому майже пішла з мобільного ринку. У той час мобільний бізнес був не настільки великий, як в даний час, і компанія зіткнулася з поганими відгуками покупців. Річард Ю взяв на себе сміливість перейти в сегмент середнього рівня і висококласних моделей.
Річард Ю пояснив: “Я прийняв важливе рішення. Ми хотіли виробляти середні та висококласні продукти, а також рекламувати власний бренд Huawei. Це було дуже сміливе рішення”.
Поступово Huawei ставала все сильніше на ринку смартфонів і зараз входить в трійку лідерів з постачання в міжнародному масштабі. У 2018 році Huawei змогла продати більше 200 мільйонів смартфонів. За словами самої компанії, це був гігантський стрибок у порівнянні з 3 мільйонами смартфонів в 2010 році.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment