OnePlus стверджує, що “стороння особа” отримала доступ до даних про замовлення клієнтів. У заяві представник OnePlus говорить, що деякі імена клієнтів, контактні номери, адреси електронної пошти та місця доставки “могли бути розкриті”, але «вся інформація про платежі, паролі та рахунки знаходиться в безпеці». Компанія почала повідомляти постраждалих клієнтів сьогодні.
У заяві компанія каже, що порушення було виявлено минулого тижня, і що її фахівці ” ретельно оглянули сайт, щоб переконатися, що немає подібних дефектів безпеки”. Ця інформація говорить про те, що витік пройшов через сайт OnePlus, можливо, через інтернет-магазин, а не через смартфони.
Компанія заявила, що вона зробила “негайні кроки, щоб зупинити зловмисника і посилити безпеку” і переконалась у відсутності вразливостей, але не пояснила, чому розкриття причин інциденту зайняло більше тижня. Представники OnePlus також не відповідають на очевидне питання, скільки саме клієнтів постраждали.
В результаті цього інциденту постраждалі користувачі можуть отримувати спам і фішингові повідомлення на електронну пошту.
Це не перший інцидент з безпекою на серверах OnePlus – у січні 2018 року компанія повідомила, що близько 40 000 клієнтів постраждали від порушення безпеки, яке призвело до крадіжки інформації про кредитні карти
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment