Виробник смартфонів OPPO на MWC 2019 не показав готовий складаний смартфон або 5G-пристрій, але в кінці лютого однаково сильно виділився, здивувавши інноваціями. Спочатку компанія показала камеру з десятикратним оптичним зумом, а потім топ-менеджер виклав фото свого складаного смартфона.
Компанія з конгломерату BBK не обділена ні грошима, ні технологіями. Виробники цього холдингу одними з перших представляють нові рішення: першим смартфоном з пыдекранним сканером відбитка пальця став Vivo NEX, а до цього він показувався на прототипі Vivo Apex, першим пристроєм з висувною камерою став OPPO Find X. Це найкраща реклама виробників, але не єдина. Бренди агресивно просуваються за допомогою Амбасадор.
OPPO стабільно входить в топ-5 найпопулярніших брендів в Китаї, і у компанії є всі шанси, щоб нав’язати конкуренцію Samsung, Huawei і Apple на світовій арені. Вона вийшла на європейський ринок і планує почати продажі в США слідом за OnePlus, також виробником з BBK. Правда поки компанія сама себе гальмує і робить вторинною.
Її положення відмінно описує цитата топ-менеджера Алена Ву: «Ми ніколи не думали про розмір ринку, частці на ньому або виручці. Наша мета – створювати продукцію, яка буде дивувати ». Навіть бюджетні смартфони бренду періодично залучають незвичайними рішеннями, але повністю програють конкурентам за ключовими параметрами.
У минулому році найбільш збалансованим смартфоном OPPO був RX17 Pro. Гідні характеристики, привабливий зовнішній вигляд з потрійною камерою, підекранним сканером відбитка пальця і градієнтним корпусом, NFC, а в якості фішки ToF-сенсор для створення 3D-знімків . Причепитися можна хіба що до процесора: Snapdragon 710 – хоч і ігровий зі штучним інтелектом, створений явно не для моделей за 25 000 гривень, флагманський чіп зробив би RX17 Pro більш солідним. А так це гідний і харизматичний смартфон в своєму сегменті.
В інших випадках ситуація була гіршою. OPPO F7 дивував якістю знімків з основною і селфі-камерою, також у нього був якісний екран Full HD +. Але він йшов з древнім роз’ємом MicroUSB без підтримки швидкої зарядки і NFC. З цими особливостями апарат продавався за ціну, майже рівну Honor 10, – очевидний оверпрайс і ніяких шансів на старті продажів.
Ще гірша ситуація склалася з OPPO Find X. Він унікальний тим, що під корпусом заховані не тільки фронтальна, але і основні камери. Виглядає цікаво і футуристично. В якості ще однієї особливості – швидке зарядження SuperVooc Charge. За це на смартфон повісили цінник в 30 000 гривень – дорожче iPhone X на 64 ГБ. Але він знімав на рівні OnePlus 6, який навіть в своєму ціновому варіанті був не кращим камерофоном. У темряві миттєво з’являються шуми, від джерел світла виходять відблиски, вдень деталізація недостатньо висока, а стабілізація відео працювала гірше, ніж у конкурентів. Також в смартфоні не було стереодинамиків. І найголовніше, в ньому знову ж був відсутній NFC – відразу мінус.
Найгірше з характеристиками в среднебюджетного сегменту. Тут бренди привертають флагманськими параметрами в бюджетному смартфоні: якісним екраном або топовим процесором. OPPO ж відкрито економить на найважливіших комплектуючих. Моделі A3s, A5 і AX7 коштують 6, 8 і 10 тисяч відповідно, і всі вони працюють на дохлому Snapdragon 450, а той же F7 працював на MediaTek Helio, а не Snapdragon.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment