Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) розкрив несподівані подробиці про заснування компанії. Історія була опублікована в офіційному співтоваристві Xiaomi на честь десятирічного ювілею.
За словами Лей Цзюня, кілька засновників зустрілися на першому офіційному зборах 14 січня 2010 року. На зборах головною темою обговорення стала назва бренду. Першою пропозицією стало Red Star, але його відкинули через можливі проблеми з правами на торгову марку.
Також пропонувалося назвати компанію Xuande в честь чайного будиночка, де проходила зустріч. Ця пропозиція також не пройшла через неблагозвучність. Список можливих назв включав сотні варіантів, включаючи Red Storm, Qianqi, Antong, Lingxi і багато інших.
У підсумку, зійшлися на Xiaomi. Логотипом стало поєднання Mi. Лей Цзюнь зазначив, що в першу чергу тут йде відсилання до «мобільного інтернету» (Mobile Internet), оскільки Xiaomi повинна була стати компанією, що спеціалізується в цій області. По-друге Mi можна розшифрувати як Mission Impossible (місія нездійсненна), оскільки Xiaomi повинна була справлятися з неможливим.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment