Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) розкрив несподівані подробиці про заснування компанії. Історія була опублікована в офіційному співтоваристві Xiaomi на честь десятирічного ювілею.
За словами Лей Цзюня, кілька засновників зустрілися на першому офіційному зборах 14 січня 2010 року. На зборах головною темою обговорення стала назва бренду. Першою пропозицією стало Red Star, але його відкинули через можливі проблеми з правами на торгову марку.
Також пропонувалося назвати компанію Xuande в честь чайного будиночка, де проходила зустріч. Ця пропозиція також не пройшла через неблагозвучність. Список можливих назв включав сотні варіантів, включаючи Red Storm, Qianqi, Antong, Lingxi і багато інших.
У підсумку, зійшлися на Xiaomi. Логотипом стало поєднання Mi. Лей Цзюнь зазначив, що в першу чергу тут йде відсилання до «мобільного інтернету» (Mobile Internet), оскільки Xiaomi повинна була стати компанією, що спеціалізується в цій області. По-друге Mi можна розшифрувати як Mission Impossible (місія нездійсненна), оскільки Xiaomi повинна була справлятися з неможливим.