За повідомленням компанії Apple, покупці витратили 1,42 млрд доларів в App Store в період між Різдвом і Новим роком, тобто з 24 грудня 2019 року по 1 січня 2020 року. Ця сума на 16% більше, ніж у попередньому році. При цьому 386 млн доларів з цієї суми було витрачено 1 січня. Зростання цього показника за рік склало 20%.
Враховуючи, що зростання попиту на смартфони та інше апаратне забезпечення слабшає, компанія Apple прагне збільшити продажі за рахунок додатків і сервісів, таких як нещодавно запущений сервіс потокового мовлення Apple TV+ або програма розширеної гарантії Apple Care.
Статистика також відображає великий зсув у витратах в сезон зимових свят у Сполучених Штатах — споживачі все більше витрачають гроші на програми і покупки в Інтернеті, а не в звичайних магазинах.
За даними Mastercard, в період з 1 листопада по переддень Різдва покупці з США витратили в інтернеті майже на одну п’яту більше грошей, ніж рік тому. Частка інтернет-продажів становить 15% всіх роздрібних продажів.
Показники росту App Store приблизно відповідають загальній динаміці доходів Apple від сегмента послуг, які за останній фінансовий рік, що закінчився у вересні зросли на 16% і досягли 46,3 млрд доларів. Для порівняння: продажі iPhone за той же період впали на 14%, до 142,4 млрд доларів.
Apple бере комісію від 15% до 30% з усіх продажів через App Store.
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Leave a Comment