За повідомленням компанії Apple, покупці витратили 1,42 млрд доларів в App Store в період між Різдвом і Новим роком, тобто з 24 грудня 2019 року по 1 січня 2020 року. Ця сума на 16% більше, ніж у попередньому році. При цьому 386 млн доларів з цієї суми було витрачено 1 січня. Зростання цього показника за рік склало 20%.
Враховуючи, що зростання попиту на смартфони та інше апаратне забезпечення слабшає, компанія Apple прагне збільшити продажі за рахунок додатків і сервісів, таких як нещодавно запущений сервіс потокового мовлення Apple TV+ або програма розширеної гарантії Apple Care.
Статистика також відображає великий зсув у витратах в сезон зимових свят у Сполучених Штатах — споживачі все більше витрачають гроші на програми і покупки в Інтернеті, а не в звичайних магазинах.
За даними Mastercard, в період з 1 листопада по переддень Різдва покупці з США витратили в інтернеті майже на одну п’яту більше грошей, ніж рік тому. Частка інтернет-продажів становить 15% всіх роздрібних продажів.
Показники росту App Store приблизно відповідають загальній динаміці доходів Apple від сегмента послуг, які за останній фінансовий рік, що закінчився у вересні зросли на 16% і досягли 46,3 млрд доларів. Для порівняння: продажі iPhone за той же період впали на 14%, до 142,4 млрд доларів.
Apple бере комісію від 15% до 30% з усіх продажів через App Store.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment