За повідомленням компанії Apple, покупці витратили 1,42 млрд доларів в App Store в період між Різдвом і Новим роком, тобто з 24 грудня 2019 року по 1 січня 2020 року. Ця сума на 16% більше, ніж у попередньому році. При цьому 386 млн доларів з цієї суми було витрачено 1 січня. Зростання цього показника за рік склало 20%.

Враховуючи, що зростання попиту на смартфони та інше апаратне забезпечення слабшає, компанія Apple прагне збільшити продажі за рахунок додатків і сервісів, таких як нещодавно запущений сервіс потокового мовлення Apple TV+ або програма розширеної гарантії Apple Care.

Статистика також відображає великий зсув у витратах в сезон зимових свят у Сполучених Штатах — споживачі все більше витрачають гроші на програми і покупки в Інтернеті, а не в звичайних магазинах.

За даними Mastercard, в період з 1 листопада по переддень Різдва покупці з США витратили в інтернеті майже на одну п’яту більше грошей, ніж рік тому. Частка інтернет-продажів становить 15% всіх роздрібних продажів.

Показники росту App Store приблизно відповідають загальній динаміці доходів Apple від сегмента послуг, які за останній фінансовий рік, що закінчився у вересні зросли на 16% і досягли 46,3 млрд доларів. Для порівняння: продажі iPhone за той же період впали на 14%, до 142,4 млрд доларів.

Apple бере комісію від 15% до 30% з усіх продажів через App Store.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут