Четверта частина прибутку Facebook – це прибуток, отриманий від реклами в Instagram. В блозі Instagram з’явилась інформація, що в додатку будуть показувати рекламу – буде показуватись реклама на початку відео IGTV сервісу. Частину прибутку будуть отримувати автори відео.

На початку відео, після того, як користувач перейде в IGTV, буде з’являтись реклама. Рекламні відео будуть короткі (лише 15 секунд), вони будуть прилаштовані під мобільні пристрої. В Instagram обіцяють, що будуть протестовані різні функції, серед яких: можливість пропустити рекламу. Ці опції створюються для того, щоб отримати максимально позитивний результат, як для рекламодавців, так і для авторів контенті й для користувачів.

Запуск реклами розпочнеться в США, а згодом пошириться і на інші країни. За інформацією ЗМІ автори будуть отримувати 55% прибутку. Таку ж саму сума віддає YouTube.

 

«Бейджі» для Live-трансляцій

Це ще одне нововведення Instagram – додаткова функція монетизації контенту. Блогери та різні компанії зможуть отримувати прибуток від глядачів онлайн-трансляцій. Акаунт користувача, який купив бейдж, під час прямого ефіру буде виділятись спеціальним символом (серцем).

Вартість бейджа розділено на три категорії: 0,99$, 1,99$ та 4,99$. В тестовому режимі на протязі перших місяців автори відео будуть отримувати повну суму від продажу бейждів користувачам. За період з лютого по березень кількість переглядів Live-відео збільшилась на 70%.

Раніше ми повідомляли про те, що в Instagram тепер можна публікувати фотографії з комп’ютера.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут