Instagram почне продавати рекламу в IGTV – вбудованому додатку для відеороликів до 60 хвилин. Про це повідомляє Bloomberg.
Сервіс вже зв’язався з деякими авторами відеороликів і попросив їх взяти участь в тестуванні реклами. Партнери нової для соцмережі програми отримають 55% від вартості реклами.
Зараз в Instagram реклама є в форматі «Історії» і в основний стрічці, яка приносить компанії близько $ 20 млрд щорічно.
Тепер соціальна мережа планує конкурувати з YouTube за частку на швидко зростаючому ринку онлайн-відео. При цьому популярність розділу з довгими відео викликала сумніви – як писало видання TechCrunch, після запуску IGTV завантажили його 7 млн людей при 1 млрд активних користувачів Instagram. Однією з причин непопулярності новинки назвали саме відсутність механізмів монетизації для блогерів.
«Щоб переконатися, що ми все робимо правильно, і спланувати подальший розвиток інструменту, ми ведемо діалог з декількома блогерами», – пояснив виданню Джастін Ософскі, топ-менеджер Facebook, якому в свою чергу належить Instagram.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment