Instagram почне продавати рекламу в IGTV – вбудованому додатку для відеороликів до 60 хвилин. Про це повідомляє Bloomberg.
Сервіс вже зв’язався з деякими авторами відеороликів і попросив їх взяти участь в тестуванні реклами. Партнери нової для соцмережі програми отримають 55% від вартості реклами.
Зараз в Instagram реклама є в форматі «Історії» і в основний стрічці, яка приносить компанії близько $ 20 млрд щорічно.
Тепер соціальна мережа планує конкурувати з YouTube за частку на швидко зростаючому ринку онлайн-відео. При цьому популярність розділу з довгими відео викликала сумніви – як писало видання TechCrunch, після запуску IGTV завантажили його 7 млн людей при 1 млрд активних користувачів Instagram. Однією з причин непопулярності новинки назвали саме відсутність механізмів монетизації для блогерів.
«Щоб переконатися, що ми все робимо правильно, і спланувати подальший розвиток інструменту, ми ведемо діалог з декількома блогерами», – пояснив виданню Джастін Ософскі, топ-менеджер Facebook, якому в свою чергу належить Instagram.