У 2018 році соцмережа запустила власний сервіс для знайомств.
Розробники програми для знайомств #open звинуватили Facebook у «непослідовному» використанні рекламної політики і блокуванні оголошень дейтингових сервісів. Соцмережа, яка має свій проект Facebook Dating, двічі заблокувала рекламу #open на своїй платформі, повідомляє Business Insider.
Коли вперше заблокували рекламу Facebook пояснила блокування акцентом реклами на секс (в оголошенні додаток називався секс-позитивним). Також #open підтримує поліаморні відносини. При цьому в рекламній політиці Facebook немає заборони на рекламу групового сексу, заявили творці #open.
Під час другої спроби творці додатка відредагували на оголошення і видалили всі зображення поліаморних відносин, але Facebook знову відхилила рекламу і додала, що додаток «не відображає інтереси глобальної аудиторії соцмережі».
При цьому Facebook рекламує Tinder, де партнери часто мають загальний профіль, і OKCupid з рекламою про прелюдії, заявила співзасновник #open Аманда Вілсон. Однак видання The Next Web перевірило цю заяву і не знайшло рекламу Tinder і OKCupid.
Вілсон запустила петицію на Change.org проти цензури Facebook. За її словами, в соцмережі є «сотні поліаморних, немоногамних, свінгерських і інших схожих спільнот з більш ніж 350 тисячами активних користувачів».
#open є прямим конкурентом сервісу знайомств Facebook Dating, запущеного у вересні 2018 року Facebook, зазначає The Next Web. Сервіс працює всередині основного додатку і доступний користувачам з 18 років.