Facebook Inc.'s Instagram logo is displayed on the Instagram application on an Apple Inc. iPhone in this arranged photograph taken in Washington, D.C., U.S., on Friday, June 17, 2016. In a bid to give its users an incentive to create more content for the photo and video-sharing site, Facebook's Instagram is considering sharing revenue generated from news, sports, celebrities and other content said Carolyn Everson, vice president for global marketing solutions at Facebook. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images

Розроники повідомили, що у соцмережі Instagram може повернутися корисний функціонал у вигляді можливості перегляду останніх публікацій. Зараз нова функція під назвою «Останні публікації» проходить тестування і реалізована у вигляді спливаючого вікна з пропозицією перейти в спеціальний розділ.

Нові можливості були знайдені в коді програми для Android. Самі розробники поки ніяк не підтвердили роботу над хронологічною стрічкою. З чуток, анонс може відбутися найближчим часом.

Instagram відмовився від показу публікацій за часом їх додавання в 2016 році на користь алгоритмічної стрічки. З тих пір користувачу показуються пости на основі його переваг. Крім того, соцмережа не дала можливість вибирати між алгоритмом і простою стрічкою останніх публікацій.

Читайте також  Реклама в Instagram принесла $ 20 млрд в минулому році - понад чверть доходів Facebook

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут