Видання Reuters з посиланням на обізнані джерела повідомило про те, що чотири китайських технологічних гіганти: Huawei, Oppo, Vivo і Xiaomi створили альянс Global Developer Service Alliance (Глобальний альянс розробників сервісів). Мета GDSA – розробка і підтримка нової платформи для поширення мобільних додатків за межами Китаю. Простіше кажучи, стоїть завдання створити загальний магазин додатків і запропонувати альтернативу Play Store.

За задумом, нова платформа повинна спростити розробникам ігор і різних мобільних додатків просування своїх товарів на глобальному ринку. Запуск єдиного магазину додатків запланований на березень, але не виключено, що коронавірус може змусити переглянути ці плани. Вже створено прототип веб-сайту і на перших порах він буде охоплювати 9 країн, серед яких, Іспанія, Індонезія, Індія та ін.

На даний момент всі чотири компанії відмовилися давати офіційний коментар на цю тему. Не дає ніяких коментарів на цю тему і Google.

Немає розуміння, які важелі мають намір використовувати китайські компанії, щоб популяризувати свою платформу і просувати її на глобальному ринку. Не варто забувати про те, що користувачі вже звикли користуватися Google Play і на його просторах зібрані мільйони додатків, тоді як альтернативна GDSA, принаймні на перших порах, не зможе запропонувати таку ж різноманітність.

Можливо, китайці віддадуть перевагу низьким цінами на софт, а також зроблять ставку на власну призначену для користувача армію. Не виключено, що на нові пристрої вони стануть за замовчуванням ставити платформу GDSA і будуть пропонувати якісь акції підписки.

За даними аналітиків IDC в ​​четвертому кварталі 2019 року на частку Huawei, Oppo, Vivo і Xiaomi довелося трохи більше 40% світових поставок смартфонів. І якщо вони зможуть «підсадити» таку величезну армію користувачів на GDSA, то нова платформа складе конкуренцію Google Play, а також стане ще одним відмінним джерелом доходів для китайських виробників.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут