У 2007 році Google представила рекламні оголошення або блоки з посиланнями. Як виявилося, тепер, через 13 років, компанія відмовиться від такого виду реклами.
З 10 березня 2021 року рекламодавці більше не зможуть створювати рекламні блоки з посиланнями для розміщення на веб-сторінках. Вже існуючі оголошення з посиланнями почнуть відображатися як медійні рекламні блоки. Ось так вони виглядають поки:
Незважаючи на те, що такі рекламні блоки вантажаться швидше і вимагають менше ресурсів, їх є за що покритикувати. При кліці на рекламу, вона переміщує користувача на іншу сторінку, яка є свого роду хабом для оголошень по слову, на яке скликали.
Google пояснила, що прийняла рішення, щоб модернізувати доступні формати реклами.
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Leave a Comment