У 2007 році Google представила рекламні оголошення або блоки з посиланнями. Як виявилося, тепер, через 13 років, компанія відмовиться від такого виду реклами.
З 10 березня 2021 року рекламодавці більше не зможуть створювати рекламні блоки з посиланнями для розміщення на веб-сторінках. Вже існуючі оголошення з посиланнями почнуть відображатися як медійні рекламні блоки. Ось так вони виглядають поки:
Незважаючи на те, що такі рекламні блоки вантажаться швидше і вимагають менше ресурсів, їх є за що покритикувати. При кліці на рекламу, вона переміщує користувача на іншу сторінку, яка є свого роду хабом для оголошень по слову, на яке скликали.
Google пояснила, що прийняла рішення, щоб модернізувати доступні формати реклами.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment