Антимонопольний орган Італії оштрафував Apple на 10 мільйонів євро ($12 млн) за «агресивну та оманливу» комерційну рекламу iPhone. Про це повідомляє Reuters.
У заяві регулятора зазначено, що у рекламі компанії стверджувалося, що кілька моделей iPhone були водостійкими. Але в рекламі не пояснили, що вони є такими лише за певних обставин.
Також регулятор відмітив, що компанія відмовилася від відповідальності і стверджувала, що на її телефони не поширюється гарантія у випадку пошкодження рідиною. Таким чином, на думку антимонопольного органу, Apple обманула своїх клієнтів.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment