Антимонопольний орган Італії оштрафував Apple на 10 мільйонів євро ($12 млн) за «агресивну та оманливу» комерційну рекламу iPhone. Про це повідомляє Reuters.
У заяві регулятора зазначено, що у рекламі компанії стверджувалося, що кілька моделей iPhone були водостійкими. Але в рекламі не пояснили, що вони є такими лише за певних обставин.
Також регулятор відмітив, що компанія відмовилася від відповідальності і стверджувала, що на її телефони не поширюється гарантія у випадку пошкодження рідиною. Таким чином, на думку антимонопольного органу, Apple обманула своїх клієнтів.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment