Рекламні компанії і видавці подали скаргу на Apple в антимонопольний орган Франції, стверджуючи, що зміни конфіденційності, які планує запровадити Apple, є антиконкурентними.
З початку 2021 року операційне програмне забезпечення Apple буде вимагати, щоб додатки отримували дозвіл користувачів на збір їх рекламного ідентифікатора, що використовується для показу цільової реклами та перевірки ефективності рекламних кампаній.
Компанії, які подали скаргу, стверджують, що деякі користувачі дадуть свою згоду. Це ускладнить продаж персоналізованої реклами найрізноманітніших компаній, включаючи новинні видання, розробників ігор і так далі.
У той час як стороннім додаткам потрібно буде отримати дозвіл від користувачів, власні додатки Apple не повинні будуть отримувати такий дозвіл. Apple пропонує персоналізовану рекламу в App Store і Apple News в залежності від поведінки користувачів в додатках Apple. Щоб відмовитися від відстеження Apple за замовчуванням, користувачам необхідно зробити це вручну, знайшовши відповідні параметри в додатку «Налаштування».
Технологічний гігант з Купертіно планував внести цю зміну в вересні цього року, але вирішив відкласти до наступного року після критики з боку таких багатьох компаній, включаючи Facebook.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment