Представники Xiaomi відзвітували про результати щорічного розпродажу, відомої як День холостяка. З початку поточного місяця компанії вдалося реалізувати товарів на 2,1 мільярда доларів – ця сума більш ніж в два рази перевершує показники 2019 го.
Згідно опублікованому звіту, в період з 1 по 11 листопада 2020 року Xiaomi встановила відразу кілька нових рекордів, ставши лідером з продажу на таких майданчиках, як Tmall, JD і Suning. При цьому в двох останніх маркетплейсах компанія зуміла утримати лідерство в категорії розумних телевізорів.
Перед запуском розпродажі керівництво Xiaomi виділив близько $ 150 тисяч для просування своїх товарів і організації акційних кампаній у найбільших китайських ритейлерів. При цьому Xiaomi вже сім років поспіль залишається провідною компанією за кількістю продажів на майданчику Tmall.
Паралельно з Xiaomi про результати акційного тижня відзвітував і холдинг Alibaba – за той же період маркетплейсу вдалося виручити $ 74 мільярди. Для порівняння: за першу декаду листопада 2020 року конкуруюча майданчик JD.com реалізувала товарів на $ 40,9 мільярда.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment