Представники Xiaomi відзвітували про результати щорічного розпродажу, відомої як День холостяка. З початку поточного місяця компанії вдалося реалізувати товарів на 2,1 мільярда доларів – ця сума більш ніж в два рази перевершує показники 2019 го.
Згідно опублікованому звіту, в період з 1 по 11 листопада 2020 року Xiaomi встановила відразу кілька нових рекордів, ставши лідером з продажу на таких майданчиках, як Tmall, JD і Suning. При цьому в двох останніх маркетплейсах компанія зуміла утримати лідерство в категорії розумних телевізорів.
Перед запуском розпродажі керівництво Xiaomi виділив близько $ 150 тисяч для просування своїх товарів і організації акційних кампаній у найбільших китайських ритейлерів. При цьому Xiaomi вже сім років поспіль залишається провідною компанією за кількістю продажів на майданчику Tmall.
Паралельно з Xiaomi про результати акційного тижня відзвітував і холдинг Alibaba – за той же період маркетплейсу вдалося виручити $ 74 мільярди. Для порівняння: за першу декаду листопада 2020 року конкуруюча майданчик JD.com реалізувала товарів на $ 40,9 мільярда.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment