Представники Xiaomi відзвітували про результати щорічного розпродажу, відомої як День холостяка. З початку поточного місяця компанії вдалося реалізувати товарів на 2,1 мільярда доларів – ця сума більш ніж в два рази перевершує показники 2019 го.

Згідно опублікованому звіту, в період з 1 по 11 листопада 2020 року Xiaomi встановила відразу кілька нових рекордів, ставши лідером з продажу на таких майданчиках, як Tmall, JD і Suning. При цьому в двох останніх маркетплейсах компанія зуміла утримати лідерство в категорії розумних телевізорів.

Перед запуском розпродажі керівництво Xiaomi виділив близько $ 150 тисяч для просування своїх товарів і організації акційних кампаній у найбільших китайських ритейлерів. При цьому Xiaomi вже сім років поспіль залишається провідною компанією за кількістю продажів на майданчику Tmall.

Паралельно з Xiaomi про результати акційного тижня відзвітував і холдинг Alibaba – за той же період маркетплейсу вдалося виручити $ 74 мільярди. Для порівняння: за першу декаду листопада 2020 року конкуруюча майданчик JD.com реалізувала товарів на $ 40,9 мільярда.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут