Глава студії CBE Software Ян Кевала (Jan Kavan) в інтерв’ю виданню Gaming Bolt заявив, що реалізувати всю міць графічних процесорів консолей нового покоління PlayStation 5 і Xbox Series X зможуть тільки творці ігор AAA-рівня.
Що стосується невеликих команд, то використовувати можливості нових приставок на повну вони не зможуть. Причина – обмеження бюджету. Втім, висока потужність все-таки дасть перевагу і розробникам без гігантських фінансових коштів – просто тому, що працювати з PS5 і Xbox Series X буде простіше, ніж з PS4 і Xbox One.
Він також назвав Naughty Dog однією зі студій, яка покаже нам, що таке next-gen( наступне покоління).
«Навряд чи потужність графічних систем консолей нового покоління буде мати велике значення для команд, які не працюють над AAA-проєктами. Навіть ті ресурси, які є у нас зараз (на поточному поколінні), використовуються на повну в небагатьох іграх. Звичайно, будуть студії, які зможуть скористатися перевагами наступного покоління – та ж Naughty Dog. Але для більшості PS5 і Xbox One Series X виявляться просто дуже швидкими системами ».
Нагадаємо, що студія CBE Software відома по психологічному хоррору Someday You’ll Return.
І PS5 і Xbox Series X надійдуть в продаж ближче до кінця 2020 року.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment