Categories: Гаджети

PlayStation 5 буде потужнішим, ніж новий Xbox, але консоль Sony не отримає підтримку трасування променів

Share

Не секрет, що обидві «великі» з консолі наступного покоління будуть знову засновані на платформі AMD. Це точно буде напівзаказної гібридний процесор з процесорними ядрами Zen 2 і GPU покоління Navi.

Найбільш важливим, звичайно, є графічний процесор. І ось про нього виразних подробиць або хоча б чуток майже не було. Але тепер є.

Відомий інсайдер роздобув інформацію відразу про чотири GPU, які можуть бути використані в майбутніх ігрових приставках Sony і Microsoft. Вони ховаються за кодовими іменами Sparkman, Arden, Oberon і Ariel. Перші два мають відношення до нового Xbox, другі — до Sony PS5. При цьому, не дуже зрозуміло, чому їх по два. До того ж Oberon і Ariel джерело вказує однакові параметри.

І ось тут криється найцікавіше. Якщо вірити цим даним, Oberon і Ariel — це Navi 10 з 36 блоками CU, тобто з 2304 потоковими процесорами. Рівно такий же GPU з такою ж кількістю виконавчих блоків лежить в основі відеокарти Radeon RX 5700.

Для початку варто відзначити, що такий варіант бачиться цілком можливим, так як продуктивність RX 5700 — 15,9 TFLOPS. Згідно з чутками, продуктивність PS5 і нового Xbox буде дуже схожою, а у другого це близько 12 TFLOPS. Таким чином, Navi 10 в зазначеній вище конфігурації цілком підходить для Sony PS5, якщо орієнтуватися на наявні дані і чутки.

Але є й інша сторона. Справа в тому, що Navi 10 не має блоків для апаратного прискорення трасування променів, а таку функцію PS5 приписували давно, як і новій приставці Microsoft.

І джерело підтверджує, що для Oberon і Ariel підтримка трасування променів не вказана, а ось для Sparkman і Arden — вказана. Тобто GPU нового Xbox може виявитися менш продуктивним, ніж Sony PS5, але при цьому це буде графічний процесор, що належить до другого покоління архітектури RDNA і розташовує апаратними блоками для реалізації Ray Tracing.

І якщо все буде саме так, вийде досить дивна ситуація. Все ж консолі нового покоління з’являться лише в кінці 2020 року і явно пробудуть на ринку не менше шести-семи років, так що відсутність апаратної підтримки трасування променів бачиться в цьому контексті явним недоліком. Але, звичайно, поки все це чутки.

Окремо варто відзначити, що поки точно неясно, як саме буде вважатися продуктивність GPU в нових консолях, чи буде вона ідентичною для половинної і одинарної точності. У певних сценаріях, якщо брати до уваги одинарну точність наявного GPU Navi 10 В Radeon RX 5700, показник дорівнює всього 7,95 TFLOPS, і в цьому випадку малоймовірно, що він буде використовуватися в PS5.

Харитоненко Андрій

Опублікував
Харитоненко Андрій

Останні записи

Особливості камер у смартфонах Samsung

Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…

05.02.2025

Motorola Razr 50 Ultra vs Motorola Edge 50

Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…

14.12.2024

Benks iPhone 15 Pro — защита без компромиссов и лишнего веса

Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…

22.11.2024

Как выбрать стекло на Фольксваген Кадди, советы и рекомендации по использованию этой запчасти

Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…

29.10.2024

Частые ошибки покупателей при выборе провайдера VPS/VDS-хостинга

Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…

30.09.2024

Сравнение iPhone 16 с предыдущими моделями: стоит ли обновляться?

С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…

27.07.2024