Categories: Гаджети

PlayStation 5 буде потужнішим, ніж новий Xbox, але консоль Sony не отримає підтримку трасування променів

Share

Не секрет, що обидві «великі» з консолі наступного покоління будуть знову засновані на платформі AMD. Це точно буде напівзаказної гібридний процесор з процесорними ядрами Zen 2 і GPU покоління Navi.

Найбільш важливим, звичайно, є графічний процесор. І ось про нього виразних подробиць або хоча б чуток майже не було. Але тепер є.

Відомий інсайдер роздобув інформацію відразу про чотири GPU, які можуть бути використані в майбутніх ігрових приставках Sony і Microsoft. Вони ховаються за кодовими іменами Sparkman, Arden, Oberon і Ariel. Перші два мають відношення до нового Xbox, другі — до Sony PS5. При цьому, не дуже зрозуміло, чому їх по два. До того ж Oberon і Ariel джерело вказує однакові параметри.

І ось тут криється найцікавіше. Якщо вірити цим даним, Oberon і Ariel — це Navi 10 з 36 блоками CU, тобто з 2304 потоковими процесорами. Рівно такий же GPU з такою ж кількістю виконавчих блоків лежить в основі відеокарти Radeon RX 5700.

Для початку варто відзначити, що такий варіант бачиться цілком можливим, так як продуктивність RX 5700 — 15,9 TFLOPS. Згідно з чутками, продуктивність PS5 і нового Xbox буде дуже схожою, а у другого це близько 12 TFLOPS. Таким чином, Navi 10 в зазначеній вище конфігурації цілком підходить для Sony PS5, якщо орієнтуватися на наявні дані і чутки.

Але є й інша сторона. Справа в тому, що Navi 10 не має блоків для апаратного прискорення трасування променів, а таку функцію PS5 приписували давно, як і новій приставці Microsoft.

І джерело підтверджує, що для Oberon і Ariel підтримка трасування променів не вказана, а ось для Sparkman і Arden — вказана. Тобто GPU нового Xbox може виявитися менш продуктивним, ніж Sony PS5, але при цьому це буде графічний процесор, що належить до другого покоління архітектури RDNA і розташовує апаратними блоками для реалізації Ray Tracing.

І якщо все буде саме так, вийде досить дивна ситуація. Все ж консолі нового покоління з’являться лише в кінці 2020 року і явно пробудуть на ринку не менше шести-семи років, так що відсутність апаратної підтримки трасування променів бачиться в цьому контексті явним недоліком. Але, звичайно, поки все це чутки.

Окремо варто відзначити, що поки точно неясно, як саме буде вважатися продуктивність GPU в нових консолях, чи буде вона ідентичною для половинної і одинарної точності. У певних сценаріях, якщо брати до уваги одинарну точність наявного GPU Navi 10 В Radeon RX 5700, показник дорівнює всього 7,95 TFLOPS, і в цьому випадку малоймовірно, що він буде використовуватися в PS5.

Харитоненко Андрій

Опублікував
Харитоненко Андрій
  • Останні записи

    Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514

    Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…

    19.04.2024

    GTA 6: припущення про дату виходу, трейлер, геймплей та багато іншого

    Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…

    19.04.2024

    Вчені створили пристрій, що перетворює піт людини на енергію для фітнес-браслетів

    Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…

    19.04.2024

    Apple повідомила користувачів із 92 країн про загрозу злому

    Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…

    11.04.2024

    На такий годинник давно чекали: розкрито головну особливість нових Apple Watch

    Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…

    11.04.2024

    Найпопулярніші смартфони в Україні: у Viber показали дослідження

    У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…

    18.03.2024