Незважаючи на те, що Sony все ще не провела офіційного анонсу своєї нової консолі, в мережі вже з’явилося безліч подробиць про майбутню новинку. Так, в цей раз стало відомо, що компанія збільшила потужність PlayStation 5 за рахунок звукового процесора.

 

Джерелом свіжого витоку став розробник з компанії Cradle Games і технічний директор майбутньої гри Hellpoint Марк-Андре Ютрас. За його словами, технологія тривимірного аудіо 3D Tempest використовує власне апаратне прискорення, що дозволило Sony звільнити потужності CPU, зробивши консоль ще більш продуктивнішою.

“Аудіо 3D існує вже давно, його можна легко запускати на існуючих консолях … але небагато ігор це роблять, оскільки це занадто сильно завантажує CPU. До теперішнього часу для цього використовувалися програмні рішення. Однак тепер з’явилося апаратне прискорення і це означає, що немає ніяких причин не використовувати його. Для нас це в основному означає, що PS5 зможе звучати краще одним рухом перемикача. Якщо звичайно у вас є підтримувана аудіосистема. Також це означає, що ми отримаємо потік CPU, звільнений від важких звукових обчислень. Навіть якщо дві консолі мають абсолютно однакові CPU, наявність апаратного прискорення для конкретного завдання може дати величезне прискорення CPU “ , – розповів розробник.

Читайте також  Research Paper Assistance

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут