Компанія Tesla нещодавно запустила завод в Китаї і вже приступила до масового випуску Model 3. Поки седан на місцевому ринку досить дорогий, але в міру підвищення локалізації ціну хочуть знизити до $37000, тобто приблизно рівня вартості Model 3 в США. Але це плани на найближчу перспективу, а ось на віддалі все може виявитися ще цікавіше.
Як пише джерело, Tesla опублікувала в WeChat замітку, в якій описана трансформація філософії компанії з «Made in China» В «Designed in China». У тексті говориться, що компанія збирається виробити свій власний “Китайський стиль” і інтегрувати елементи найкрасивіших китайських творів мистецтва в електромобілі. Для цього компанія збирається найняти «місцеві таланти». Ці самі “таланти” вже можуть направляти свої напрацювання в Tesla.
По суті ж ця стаття оголосила створення в Китаї локального центру НДДКР. На перших порах ідеї, втілені в ньому з урахуванням національного колориту, будуть застосовуватися в китайських же версіях автомобілів, але потім вони з’являться і у версіях для міжнародного ринку. Джерело навіть не виключає, що в підсумку компанія може створити новий електромобіль спеціально для китайського ринку.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment