Компанія Tesla нещодавно запустила завод в Китаї і вже приступила до масового випуску Model 3. Поки седан на місцевому ринку досить дорогий, але в міру підвищення локалізації ціну хочуть знизити до $37000, тобто приблизно рівня вартості Model 3 в США. Але це плани на найближчу перспективу, а ось на віддалі все може виявитися ще цікавіше.
Як пише джерело, Tesla опублікувала в WeChat замітку, в якій описана трансформація філософії компанії з «Made in China» В «Designed in China». У тексті говориться, що компанія збирається виробити свій власний “Китайський стиль” і інтегрувати елементи найкрасивіших китайських творів мистецтва в електромобілі. Для цього компанія збирається найняти «місцеві таланти». Ці самі “таланти” вже можуть направляти свої напрацювання в Tesla.
По суті ж ця стаття оголосила створення в Китаї локального центру НДДКР. На перших порах ідеї, втілені в ньому з урахуванням національного колориту, будуть застосовуватися в китайських же версіях автомобілів, але потім вони з’являться і у версіях для міжнародного ринку. Джерело навіть не виключає, що в підсумку компанія може створити новий електромобіль спеціально для китайського ринку.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment