Пікап Tesla Cybertruck вийшов вкрай незвичайним. Ми вже говорили про те, чому машина має настільки рубані форми. Але як на рахунок аеродинаміки?
Сама Tesla коефіцієнт аеродинамічного опору не вказує. Для пікапа він не особливо важливий, але, з іншого боку, мова про пікап з динамікою гіперкара (якщо брати топову версію).
Інженер аерокосмічної галузі Джастін Мартін (Justin Martin) побудував тривимірну модель пікапа Tesla і використав її в симуляторі CFD. Автор вирішив не вказувати одержаний коефіцієнт аеродинамічного опору, так як все ж у моделі могли бути деякі неточності, але в цілому результат виявився вражаючим.
Видно, що творці Cybertruck надавали машині таку форму, в тому числі спираючись на розрахунки, пов’язані з аеродинамікою. Мартін зазначив, що коефіцієнт аеродинамічного опору у пікапа Tesla, ймовірно, значно нижча, ніж у більшості спортивних автомобілів.
Правда, варто тримати в голові той факт, що в тому вигляді, в якому Cybertruck був показаний публіці, він навряд чи зможе потрапити в серійне виробництво, так як машина просто не отримає ряд необхідних сертифікатів. Втім, в більшості випадків ці нюанси основних форм кузова не стосуються.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment