Видавці і рекламодавці скаржаться на нову міру, що вимагає, щоб програми отримували дозвіл від користувачів на збір даних. При цьому фірмових додатків Apple це не стосуватиметься.
Згідно зі звітом WSJ, рекламні компанії і видавці подали скаргу в Антимонопольний орган Франції, стверджуючи, що зміни Apple в політиці конфіденційності є антиконкурентними. З початку 2021 року операційне програмне забезпечення Apple буде вимагати, щоб додатки отримували дозвіл користувачів на збір рекламного ідентифікатора. Для тих, хто не знає, цей унікальний ідентифікатор допомагає компаніям показувати таргетинг оголошення.
У скарзі стверджується, що в такому випадку далеко не всі користувачі погодяться з цим, і в результаті компанії не зможуть пропонувати персоналізовану рекламу. У той час як додаткам потрібно буде отримати дозвіл від користувачів, власні додатки Apple не повинні будуть показувати підказки або отримувати дозвіл користувача. Втім від Apple іншої поведінки і не очікувалося.