Вже багато чого відомо про шахрайські схеми, абоненти постійно скаржаться на докучливі дзвінки з невідомих номерірів, нав`язливі смс, ітд. Примітно таким видом спаму займаються не лише шахраї, деколи стає незрозуміло яким чином деякі персони отримали клієнтські бази телефонних номерів. Часом спамлять і оператори мобільного зв’язку,  банки, і інші респектабельні організації.

Кінець ери спаму

Одним з перших операторів, який вирішив нарешті вирішити проблему постійних СМС-повідомлень, став Київстар. З третього березня оператор повністю припиняє розсилку корпоративних SMS на всі номери абонентів, незалежно від їх стажу та тарифного плану. Невідомо, чи припиняться періодичні дзвінки, в тому числі від колл-центрів самого Київстару, коли вам пропонують, наприклад, підключити домашній інтернет від даного оператора. Бо вони дратують не менше.

 

Що стосується спаму з інших джерел, то Київстар дозволить блокувати їх за допомогою спеціальної системи SMS AntiSPAM. У ній передбачені такі функції, призначені для досягнення максимального комфорту користувачів:

  • Відстеження будь-якого спаму в режимі реального часу.
  • Установка гнучко налаштовує фільтри.
  • Повне блокування небажаного трафіку з певних джерел ( «чорний список»).

Незважаючи на потрібні і корисні заходи щодо запобігання постійного спаму, слід пам’ятати, що порятунок потопаючих – справа рук самих потопаючих. Не залишайте свій номер телефону на сумнівних ресурсах, або ж скористайтеся для них спеціальною послугою від Київстар, що дозволяє завести додаткову сім-карту. Час від часу необхідно замінювати пароль від «Мій Київстар» та інших сервісів, а також перевіряти свій телефон антивірусом. Так само не слід запускати додатки, завантажені з сумнівних джерел, і налаштувати свій браузер таким чином, щоб він автоматично блокував збір даних різними сайтами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут