Посилаючись на аналітиків Counterpoint Research, джерело повідомляє, що в минулому кварталі компанія Samsung зуміла наростити свою частку на європейському ринку смартфонів на 2 процентних пункту, до 27%.
В першу чергу за рахунок падіння частки Huawei, яка змушена продавати деякі смартфони без сервісів Google. При цьому джерело не наводить частку Huawei, що було б дуже цікаво.
Однак не скрізь Samsung посилила свою присутність. Наприклад, на ринку Близького Сходу і Африки частка Samsung знизилася з 22% до 20%, в Центральній і Південній Америки – з 36% до 34%, в Північній Америці – з 22% до 20%.
Зате Samsung має левову частку ринку в таких країнах як Україна, Чилі, Перу і Португалія. Зокрема, на українському ринку Samsung зайняв неймовірні 49%, що майже вдвічі більше, ніж роком раніше.