Минулого місяця, а якщо конкретніше, 28 січня 2020 року, відбулося кодування супутникового сигналу українськими медіагрупами. Після цього багато хто з українців почали віддавати перевагу тільки безкоштовному телебаченню.
Однак виявилося, що є можливість «обійти» кодування. Про це повідомляє today.ua .
Так, телепровайдер Viasat повідомив, що отримує від українців до 20 тисяч дзвінків в день, а до майстрів по налаштуванню супутникового прийому в регіонах шикуються довгі черги охочих.
Втім, надмірний попит спостерігався тільки протягом перших тижнів. Керівник департаменту прикладних досліджень StarLightMedia Орест Белоскурський повідомив про істотне зростання числа глядачів ефірного цифрового телебачення (Т2).
Після 28 січня 2020 го близько 15% домогосподарств (близько 572 тисяч) зробили вибір на користь Т2, однак, за словами експерта, супутник все одно залишається в лідерах.
У StarLightMedia відзначають, що майже 118 тис.користувачів вибрали інтернет-телебачення. Медіаексперт Олександр Глущенко зазначив, що в січні і лютому 2020 року левова частка мігруючої телеаудиторії дісталася Т2. Головна причина цього – не треба платити.