Декілька разів на рік Національна комісія з питань зв’язку та інформатизації ділиться на своєму ресурсі офіційною статистикою по запитам абонентів, котрі хочуть замінити свій номер мобільного зв‘язку в нашій Державі. Ці дані є вельми корисною інформацією для людей в сфері реклами: і зазвичай, ця інформація цікава тим особам, котрі бажають змінити свого стільникового оператора, але хочуть зберегти свій наявний номер телефону.
Офіційний сайт НКРЗІ оприлюднив: що в січні поточного року приблизно 60 тисяч наших громадян виявили бажання змінити оператора стільникового зв‘язку. Також «пролили світло», кого найбільше недолюблюють з трьох гігантів українського мобільного зв’язку. Нижче поговоримо про це детальніше.
Хто з українських операторів втрачає все більше шанувальників
Комісія протягом року аналізувала всі запити користувачів, тож загалом протягом цього часу сайт НКРЗІ обробив 62 367 запитів на зміну мобільного оператора. Звичайно, в даний список не увійшли абоненти, які просто купили нову сім-карту. Нижче статистика. А отже:
— Відмовитись від користування Vodafone виявили бажання зі збереженням мобільного номера 26 813 людей.
— Від Київстар, в свою чергу відмовились трішки менше – 24 162 особи.
— В свою чергу любов та вірність отримав стільниковий оператор Lifecell. Лише 10 402 абоненти покинули цього оператора мобільного зв’язку.
На кого ж вирішили замінити українці свого оператора послуг мобільного зв‘язку? Інфографіка така:
— Поповнилась компанія Lifecell на 26 762 абоненти.
— В свою чергу, до компанії Київстар перейшло лиш 18 252 користувачів.
— А Vodafone отримав 15 203 нових шанувальників.
Щоправда з усіх поданих запитів позитивними вивявились лише – 38 690. В кінцевому результаті до Київстару приєдналось 14 205 осіб, до оператора Lifecell 12 431 користувачів , до Vodafonе лише 11 065 абонентів. Втрати склали 14 956, 7 164 і 16 045 рсіб, тому згідно статистики оператор, якому в минулому році отримав найбільшу довіру - Lifecell.
Окрім цього опишемо статистику по місяцях. Так, за першу половину року найбільше втрат зазнав Київстар, загальні втрати склали – 6 700 користувачів, лідером виявився Vodafone, котрий поповнився 5144 абонентами , а найбільше у виграші виявився Lifecell – 2 943 -втратив, натомість отримав 4 548 абонентів.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
View Comments
В киевстаре уже давно беспредел. Они что хотят то и творят, Даже могут снимать деньги НИ ЗА ЧТО, по-другому - за НОЛЬ!!! Собираюсь тоже уходить с кс на лайф.
Поддерживаю!!! Принудительная смена тарифов и навязывание интернета, там где очевидно, что человек им не пользуется. Мало того, для пенсионеров у которых только кнопочные телефоны, а интернета нет в принципе - тот же драконовский подход. Перейти на другого оператора нет технической возможности. В сельской глубинке работает только Киевстар. Оформить "пенсионерский" тариф за 60грн. можно только при личном присутствии с паспортом и ИНН. А если человек лежачий больной, как у меня отец, а до ближайшего офиса 60км.?
Продолжу! Просто наболело! Не то чтобы я считал чужие деньги, но это же "раздевалово". Я имею ввиду переход на оплату за 4 недели вместо месяца. За год каждый абонент переплачивает в среднем одну абонплату. Тоесть около 100гр. Умножаем на 30 млн. пользователей и получаем 3 млрд. прибыли "не вставая со стула". Разве не молодцы!!!