Декілька разів на рік Національна комісія з питань зв’язку та інформатизації ділиться на своєму ресурсі офіційною статистикою по запитам абонентів, котрі хочуть замінити свій номер мобільного зв‘язку в нашій Державі. Ці дані є вельми корисною інформацією для людей в сфері реклами: і зазвичай, ця інформація цікава тим особам, котрі бажають змінити свого стільникового оператора, але хочуть зберегти свій наявний номер телефону.
Офіційний сайт НКРЗІ оприлюднив: що в січні поточного року приблизно 60 тисяч наших громадян виявили бажання змінити оператора стільникового зв‘язку. Також «пролили світло», кого найбільше недолюблюють з трьох гігантів українського мобільного зв’язку. Нижче поговоримо про це детальніше.
Хто з українських операторів втрачає все більше шанувальників
Комісія протягом року аналізувала всі запити користувачів, тож загалом протягом цього часу сайт НКРЗІ обробив 62 367 запитів на зміну мобільного оператора. Звичайно, в даний список не увійшли абоненти, які просто купили нову сім-карту. Нижче статистика. А отже:
— Відмовитись від користування Vodafone виявили бажання зі збереженням мобільного номера 26 813 людей.
— Від Київстар, в свою чергу відмовились трішки менше – 24 162 особи.
— В свою чергу любов та вірність отримав стільниковий оператор Lifecell. Лише 10 402 абоненти покинули цього оператора мобільного зв’язку.
На кого ж вирішили замінити українці свого оператора послуг мобільного зв‘язку? Інфографіка така:
— Поповнилась компанія Lifecell на 26 762 абоненти.
— В свою чергу, до компанії Київстар перейшло лиш 18 252 користувачів.
— А Vodafone отримав 15 203 нових шанувальників.
Щоправда з усіх поданих запитів позитивними вивявились лише – 38 690. В кінцевому результаті до Київстару приєдналось 14 205 осіб, до оператора Lifecell 12 431 користувачів , до Vodafonе лише 11 065 абонентів. Втрати склали 14 956, 7 164 і 16 045 рсіб, тому згідно статистики оператор, якому в минулому році отримав найбільшу довіру - Lifecell.
Окрім цього опишемо статистику по місяцях. Так, за першу половину року найбільше втрат зазнав Київстар, загальні втрати склали – 6 700 користувачів, лідером виявився Vodafone, котрий поповнився 5144 абонентами , а найбільше у виграші виявився Lifecell – 2 943 -втратив, натомість отримав 4 548 абонентів.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
View Comments
В киевстаре уже давно беспредел. Они что хотят то и творят, Даже могут снимать деньги НИ ЗА ЧТО, по-другому - за НОЛЬ!!! Собираюсь тоже уходить с кс на лайф.
Поддерживаю!!! Принудительная смена тарифов и навязывание интернета, там где очевидно, что человек им не пользуется. Мало того, для пенсионеров у которых только кнопочные телефоны, а интернета нет в принципе - тот же драконовский подход. Перейти на другого оператора нет технической возможности. В сельской глубинке работает только Киевстар. Оформить "пенсионерский" тариф за 60грн. можно только при личном присутствии с паспортом и ИНН. А если человек лежачий больной, как у меня отец, а до ближайшего офиса 60км.?
Продолжу! Просто наболело! Не то чтобы я считал чужие деньги, но это же "раздевалово". Я имею ввиду переход на оплату за 4 недели вместо месяца. За год каждый абонент переплачивает в среднем одну абонплату. Тоесть около 100гр. Умножаем на 30 млн. пользователей и получаем 3 млрд. прибыли "не вставая со стула". Разве не молодцы!!!