Китайський виробничий гігант Xiaomi непогано себе почуває на китайському ринку смартфонів. З самого початку маркетингова стратегія Xiaomi була орієнтована строго на онлайн.
Однак продажі компанії істотно збільшилися, коли Xiaomi почала розвивати роздрібну мережу магазинів. Причому компанія робить це стрімкими темпами, наприклад, тільки сьогодні в Китаї відкриваються одночасно 100 магазинів роздрібної торгівлі Mi Store. Варто додати, що сумарно Xiaomi відкрила вже більше 6000 магазинів тільки на території Китаю.
Віце-президент Xiaomi Group і генеральний менеджер бренду Redme Лу Вэйбинг (Lu Weibing) заявив, що Xiaomi продовжить вивчати нові можливості продажу поза інтернету.
Перший магазин Xiaomi в Китаї відкрився 12 вересня 2015 року. Це сталося приблизно через п’ять років після того, як компанія почала свою діяльність в 2010 році.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment