Китайський виробничий гігант Xiaomi непогано себе почуває на китайському ринку смартфонів. З самого початку маркетингова стратегія Xiaomi була орієнтована строго на онлайн.
Однак продажі компанії істотно збільшилися, коли Xiaomi почала розвивати роздрібну мережу магазинів. Причому компанія робить це стрімкими темпами, наприклад, тільки сьогодні в Китаї відкриваються одночасно 100 магазинів роздрібної торгівлі Mi Store. Варто додати, що сумарно Xiaomi відкрила вже більше 6000 магазинів тільки на території Китаю.
Віце-президент Xiaomi Group і генеральний менеджер бренду Redme Лу Вэйбинг (Lu Weibing) заявив, що Xiaomi продовжить вивчати нові можливості продажу поза інтернету.
Перший магазин Xiaomi в Китаї відкрився 12 вересня 2015 року. Це сталося приблизно через п’ять років після того, як компанія почала свою діяльність в 2010 році.
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Leave a Comment