Китайський виробничий гігант Xiaomi непогано себе почуває на китайському ринку смартфонів. З самого початку маркетингова стратегія Xiaomi була орієнтована строго на онлайн.
Однак продажі компанії істотно збільшилися, коли Xiaomi почала розвивати роздрібну мережу магазинів. Причому компанія робить це стрімкими темпами, наприклад, тільки сьогодні в Китаї відкриваються одночасно 100 магазинів роздрібної торгівлі Mi Store. Варто додати, що сумарно Xiaomi відкрила вже більше 6000 магазинів тільки на території Китаю.
Віце-президент Xiaomi Group і генеральний менеджер бренду Redme Лу Вэйбинг (Lu Weibing) заявив, що Xiaomi продовжить вивчати нові можливості продажу поза інтернету.
Перший магазин Xiaomi в Китаї відкрився 12 вересня 2015 року. Це сталося приблизно через п’ять років після того, як компанія почала свою діяльність в 2010 році.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment