Компанія OnePlus продовжує промо-кампанію на підтримку OnePlus 8 і OnePlus 8 Pro незвичайним для себе чином.
Компанія вирішила провести масштабне розпакування своїх ключових продуктів на 2020 рік – смартфонів і аксесуарів до них, а ведучим “призначила”, мабуть, головне медійне обличчя бренду – Піта Лау (Pete Lau).
Розмах OnePlus виявився великим: на столі у керівника виявилися всі колірні варіанти, а це чорний, зелений і градієнтний Glow для OnePlus 8 і чорний, зелений і синій для OnePlus 8 Pro.
До кожного смартфона в коробці лежить блок для швидкої зарядки WARP Charge, прозорий чохол, листівка і документи. При бажанні цей комплект можна розширити за рахунок чохла, бездротових навушників Bullets Wireless Z (на жаль, їх з коробки Піт не витягав) і бездротова зарядка WARP Charge 30 Wireless. Нагадаємо, серія OnePlus 8 стартувала в продажу з позначки 699 євро і 799 доларів в залежності від регіону.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment