Насправді ситуація поки не зовсім критична. Для розсилки рекламних повідомлень з додаткe знадобиться підтвердження від самого користувача. Крім того, в налаштування[ повинна бути передбачена можливість відписатися від таких «пушей».
В цілому компанія переслідує благі наміри. За користувачами збережеться право вибирати, хочуть вони бачити рекламу чи ні. При цьому стара версія вимог компаній могла привести до незручностей для розробників. Для додатків буде розроблено спеціальне меню, яке дозволить користувачам вибирати, чи згодні вони на рекламну розсилку.
Також власників гаджетів Apple чекає кілька інших оновлень. До 30 квітня компанія закінчить впровадження функції «Вхід через Apple», яка дозволить використовувати одноразові ідентифікаційні дані на основі Apple ID для авторизації в різних сервісах.
В Купертіно також вирішили суворіше стежити за сервісами для побачень і передбачення майбутнього – їх будуть просто видаляти, якщо вони не будуть пропонувати унікальний набір функцій для аудиторії. Інша частина нових правил App Store торкнулася ПЗ, яке може використовуватися для вчинення злочинів або ухилення від поліції – таким програмам буде заборонений вихід в App Store.
Leave a Comment