По всій видимості, компанія Meizu визначилася з датою анонсу своєї флагманської лінійки смартфонів Meizu 16 і почала розсилати запрошення в ЗМІ із зазначенням дати 30 липня.
Що здивувало багатьох, в чорній коробці з запрошенням на захід знаходиться флакон шампуню для волосся виробництва компанії Haifeisi, з якої Meizu ніби як співпрацює, але що проясняє питання – навіщо?
До того ж, на боці шампуню присутній напис, яку можна дослівно перекласти, як “чубчики проходять безслідно, продуктивність більш видатна”. Що, мабуть, натякає на відсутність у новинок вирізу у верхній частині дисплея і їх “видатну” продуктивність.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment