Опублікували рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів.
Перелік підготували аналітики компанії Blancco, які займаються безпекою даних, пише litcome.com.
Перше місце рейтингу займають смартфони від Samsung.
Вони набрали 27,4% від усіх скарг користувачів. На другому місці опинились пристрої китайської компанії Xiaomi — 14,2% скарг. І трійку лідерів замикають апарати від Motorola з показником 9,6%.
Як стверджують аналітики, найчастіше користувачі пристроїв на Android скаржаться на зниження продуктивності, проблеми з камерою, мікрофоном та заряджанням акумулятора.
Щодо смартфонів, що працюють на iOS, то найпроблемнішою виявилась модель iPhone 6 з показником відмов у 22%. На другому місці — модель iPhone 6s з 16%. А на третьому – iPhone 6s Plus.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment