Команда популярної соціальної мережі Instagram, що належить Facebook, оголосила про «велике оновлення» інтерфейсу.
У додатку була переглянута головна сторінка, на якій з’явилися дві нові вкладки – Shop (Магазин) і Reels. З появою нових вкладок трохи змінили своє місце розташування та інші елементи інтерфейсу.
Reels є розділ з короткими відеороликами в стилі TikTok. Сервіс був запущений пару місяців назад в міжнародному масштабі, а тепер стає більш органічною частиною Instagram.
У розділі Shop користувачі зможуть побачити персональні рекомендації, спеціальні відеоролики, нові колекції, і так далі. Також розділ позиціонується як простий спосіб вийти на зв’язок з брендами і виробниками.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment