Про це повідомив віце-президент з управління продуктами Бред Бандер. У своєму блозі він написав, що з цього року компанія розпочинає програму ліцензування, щоб платити за якісні новини.
За словами Бандера, ця програма сприятиме видавництвам монетизувати свій контент. Віце-президент зазначив, що індустрія новин має зараз велике значення, тому що люди активно шукають інформацію. Тим більше, це актуально в умовах пандемії і зростаючого хвилювання щодо расової несправедливості у світі.
На жаль, індустрія новин також відчуває фінансові трудності. У компанії прагнуть надати доступ до інформації та підтримати видавців. Також він зазначив, що раніше Google фінансував високоякісний контент, але нова програма — це значний крок у підтримці журналістики. Партнерські відносини вже підписали з національними виданнями Німеччини, Австралії та Бразилії.