Шведський стартап застосовує крауд-технології для обміну фотографій із геопозначками.
Сервіс дозволяє іншим розробникам мап використовувати свої дані для покращення продуктів. Це перша комерційна співпраця корпорації Facebook в області картографічних програм.
Стартап заснований в 2013 році в шведському містечку Мальме. За допомогою Mapillary технологічна компанія покращить точність мап, які пропонує Facebook на своїх платформах. Після угоди стартап відкрив безкоштовний доступ до даних в комерційних цілях.
Про деталі угоди поки що не розповідають. За інформацією порталу Crunchbase, за останні сім років Mapillary привернув $24,5 млн, включаючи інвесторів Sequoia Capital, Atomico и BMW iVentures.
Що стосується Apple та Google, компанії вклали значні кошти в розвиток картографічних сервісів за останні десять років. Facebook, навпаки, не займалась проектами в цій сфері. У соціальній мережі зазначають, що для розробки мап використовується комбінація штучного інтелекту та супутникових зображень.