Популярна соціальна мережа планує співпрацювати із сотнями експертами та організаціями, щоб створювати освітній контент.
Генеральний менеджер TikTok в Європі Річ Уотерворт повідомив, що інтерес користувачів до відеоуроків швидко зростає. Наприклад, хештег #LearnOnTikTok отримав більше 7 мільярдів переглядів.
За словами Річа Уотерворта, LearnOnTikTok у майбутньому — це те, що компанія інвестує в партнерів і творців контенту з широким спектром професійного контенту. Генеральний менеджер соціальної мережі вважає, що користувачі будуть отримувати задоволення від перегляду відеороликів, адже вони будуть створені із використанням можливостей TikTok: ефектів, звуку, переходів, анімацій.
Свою думку щодо рішення компанії висловили деякі науковці. Зокрема, менеджер із соціальних медіа в організації, яка керує більше, ніж 400 історичними місцями Великобританії, заявив, що TikTok використовує молода аудиторія, тому це дає можливість для вивчення різних типів контенту.
Старший викладач університету Сандерленда Елізабет Хідсон відмітила, що програма створює короткі відеоролики, а це, у свою чергу, відповідає існуючим тенденціям в онлайн-навчанні.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут