Instagram не є найбільшим джерелом доходу для Facebook, але, безумовно, відіграє важливу роль у формуванні виручки компанії в області соціальних мереж. Bloomberg повідомила, що в минулому році додаток приніс $ 20 млрд доходів від реклами, що становить більше чверті загального доходу Facebook за 2019 рік.

Реклама виводиться в Instagram між історіями, в стрічці і на вкладці. Команда Instagram знаходиться в постійному пошуку можливості втиснути рекламу між контентом користувачів.

Ця цифра продажів особливо цікава пісоя вчорашньої заяви Google про те, що в минулому році відеосервіс YouTube приніс $ 15 млрд, або близько 10% від загального доходу Google. На відміну від YouTube, Instagram не ділиться доходами від реклами з авторами. Однак раніше The Verge повідомляла, що Instagram платить певним авторам за їхні матеріали IGTV, хоча в цьому випадку також компанія компенсує витрати на обладнання і зйомку, а не ділиться прибутком від реклами. За словами Instagram, ці її витрати зазвичай не досягають навіть п’ятизначного значення. YouTube, з іншого боку, ділиться доходами від реклами з творцями, і фінансовий директор Alphabet Рут Порат (Ruth Porat) вчора повідомила інвесторам, що обсяг витрат YouTube на «придбання контенту» складає близько $ 8,5 млрд.

 

Facebook зосередилася на монетизації Instagram. Вона створила продукт для покупок, який дає брендам можливість продавати товари безпосередньо з програми, а також налаштована грати важливу роль в тематичних угодах впливових користувачів. Мабуть, компанія продовжить розширювати свої інструменти для творців цифрових матеріалів і надаватиме брендам доступ до різної статистикою, що може принести Facebook ще більше грошей.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут