Так, якщо раніше рекламні оголошення в пошуковій видачі виділялися досить помітною іконкою про те, що це реклама, то з оновленням єдиною відмінністю подібних посилань від інших результатів пошуку є невелика чорно-біла приписка “Реклама”.
Що цікаво, формально Google як і раніше позначає рекламу окремо, а значить не порушує ніяких законів, але тепер відрізнити її візуально від інших результатів пошуку стало складніше. У свою чергу цей факт може призвести до того, що користувачі стануть частіше натискати на рекламні оголошення, думаючи, що проходять по звичайних посиланнях, пов’язаних з пошуковим запитом.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…