Так, якщо раніше рекламні оголошення в пошуковій видачі виділялися досить помітною іконкою про те, що це реклама, то з оновленням єдиною відмінністю подібних посилань від інших результатів пошуку є невелика чорно-біла приписка “Реклама”.
Що цікаво, формально Google як і раніше позначає рекламу окремо, а значить не порушує ніяких законів, але тепер відрізнити її візуально від інших результатів пошуку стало складніше. У свою чергу цей факт може призвести до того, що користувачі стануть частіше натискати на рекламні оголошення, думаючи, що проходять по звичайних посиланнях, пов’язаних з пошуковим запитом.
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…