Так, якщо раніше рекламні оголошення в пошуковій видачі виділялися досить помітною іконкою про те, що це реклама, то з оновленням єдиною відмінністю подібних посилань від інших результатів пошуку є невелика чорно-біла приписка “Реклама”.
Що цікаво, формально Google як і раніше позначає рекламу окремо, а значить не порушує ніяких законів, але тепер відрізнити її візуально від інших результатів пошуку стало складніше. У свою чергу цей факт може призвести до того, що користувачі стануть частіше натискати на рекламні оголошення, думаючи, що проходять по звичайних посиланнях, пов’язаних з пошуковим запитом.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…