Так, якщо раніше рекламні оголошення в пошуковій видачі виділялися досить помітною іконкою про те, що це реклама, то з оновленням єдиною відмінністю подібних посилань від інших результатів пошуку є невелика чорно-біла приписка “Реклама”.
Що цікаво, формально Google як і раніше позначає рекламу окремо, а значить не порушує ніяких законів, але тепер відрізнити її візуально від інших результатів пошуку стало складніше. У свою чергу цей факт може призвести до того, що користувачі стануть частіше натискати на рекламні оголошення, думаючи, що проходять по звичайних посиланнях, пов’язаних з пошуковим запитом.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…