Якщо зібрати групу людей і запитати, що найбільше їх дратує в інтернеті, швидше за все, вони назвуть рекламу, яка заполонила майже все онлайн-простір. Адже якщо банерну рекламу, в общем-то, ще можна приховати, скориставшись спеціальними утилітами або розширеннями браузера, то ось сховатися від нативних інтеграцій, які іноді складно відрізнити від думки автора, абсолютно нікуди. Однак є ще як мінімум одне явище, яке, на мій скромний погляд, здатне вивести з себе похлеще спливаючих вікон.

Мова, звичайно, про повідомлення. До певного моменту вони були відсутні як клас, але з часом власники сайтів стали розуміти, що можливість відправити оповіщення про вихід нового матеріалу, – це відмінна можливість підвищити відвідуваність. Але якщо на новинних порталах поява повідомлень в принципі мало логіку через регулярних оновлень, то для ресурсів інших типів – немає. Проте, з часом практично не залишилося сайтів, які б не пропонували підписатися на повідомлення, перекриваючи діалоговим вікном весь контент. Але оскільки ігнорувати це було не можна, Google вирішила вжити дієвих заходів.

Що вміє тихий режим в Chrome

У Chrome 80 з’явиться так званий тихий режим, який буде самостійно блокувати появу на екрані діалогових вікон. Замість цього браузер покаже в кутку ненав’язливе оповіщення про те, що повідомлення були приховані, з можливістю розгорнути вікно і підписатися на оновлення, якщо така необхідність з’явиться. Перший час тихий режим потрібно буде включати примусово, проте з часом, обіцяють розробники, він порозумнішає і буде повністю автоматичним.

Домогтися автоматизації тихого режиму розробники планують в результаті його навчання. Відразу після виходу він почне навчатися у користувачів, враховуючи їх переваги. Тому, коли інформації про поведінку буде досить, Chrome почне або пропускати діалогові вікна, якщо користувач частіше погоджується на отримання повідомлень, або, якщо частіше відмовляється, вони будуть просто блокуватися. На думку розробників Google, це зробить використання Chrome максимально комфортним і невимушеним.

Оновлення Google Chrome

Однак цль нового тихого режиму полягає не тільки в тому, щоб позбавити користувачів від повідомлень, а ще й в тому, щоб захистити їх від недобросовісних адміністраторів сайтів. Справа в тому, що багато власників онлайн-порталів використовують механізм розсилання повідомлень для реклами, обману в тій чи іншій формі і реалізації шахрайських схем та інших, небезпечних для користувачів заходів.

Реліз поновлення Chrome за номером 80 відбудеться вже в лютому, пообіцяли розробники. Апдейт одночасно вийде як для настільних, так і для мобільних платформ. Після цього почне діяти програма контролю за повідомленнями, яка буде складатися не тільки в блокуванні сповіщень як таких, а й у відстеженні сайтів, недобросовісно користуються цим інструментом. Коли інформації буде достатньо, Google може почати відключати можливість використання повідомлень сайтам, які обманюють користувачів, а також сайтам з низьким відсотком підписок.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут