На сьогоднішній день це точно такий же бізнес, як і кінематограф. У ньому виживає далеко не кожен. Таким чином, якщо розглянути ключові на даний момент платформи, то не важко прийти до висновку, що найпопулярнішою платформою для ігор є персональні комп’ютери, а потім консоль PlayStation 4, за якою йде Nintendo Swich і Xbox. Але чому ж ми можемо спостерігати саме за таким станом справ?

ПК є найпопулярнішим, тому що він є практично в кожному будинку. Так, не скрізь він ігровий, але все ж. Ну а чому ж настільки великою популярністю користується консоль від Sony? Вся справа в ексклюзивних іграх для даної платформи. Вони прекрасні. І саме ексклюзиви в свою чергу причиною того положення, в якому зараз прибуває Xbox. У Microsoft просто-напросто не захотіли робити ексклюзиви, що і погубило консоль.

В Google працюють не дурні люди, і все прекрасно розуміють, що їх фірмовий хмарний ігровий сервіс Stadia зіткнеться з неймовірно великим рівнем конкуренції з боку всіх трьох вищевказаних платформ. Та й до того ж на даний момент активно обговорюється те, що навіть за умови досить швидкого інтернету буде присутній цілком відчутна затримка в управлінні.

Все це вже зараз ставить Stadia в дещо незручне становище, і корпорації Google треба зробити ще більш відчайдушний крок для того, щоб її платформа набрала популярність. І відповідь вже знайдена-вищевказані ексклюзиви.

Ще в березні поточного року можна було помітити натяк на цю новину, адже саме тоді керівництво Google публічно заявило про те, що плани технічного гіганта щодо становлення розробником ігор почнуться вже скоро, але старт буде скромним.

Google найняв до себе двох «ветеранів» індустрії, а саме Джейд Реймонда, яка раніше працювала як в Ubisoft, так і в EA. Вона очолить поки-що єдину студію під не хитрою назвою Stadia Games and Entertainment. Однак, якщо вірити словам видання GamesIndustry.biz, Реймонд розповіла про те, що лише на одній зазначеної вище студії плани Google не обмежуються.

Якщо бути більш конкретним, то Джейд Реймонд сказала наступне: «У Google є чіткий план, який включає в себе створення великої кількості різних власних студій, які будуть займатися створенням ексклюзивних для Stadia ігор». Так само було додано, що плани у Google дуже амбітні — корпорація хоче випускати ексклюзивні ігри спеціально Stadia кожен рік (що ймовірно негативно позначиться на їх якості або глибині). Однак це ще не все, адже Google збирається використовувати в своїх ексклюзиви «особливості платформи», що ми могли бачити з Nintendo Switch.

Мається на увазі те, що крім масштабних ААА-проектів, Google так само буде випускати менш дорогі, але все ж якісні проекти, які нададуть вам неймовірний рівень можливостей, який просто-напросто не доступний на сучасних консолях і ПК. Маються на увазі такі аспекти, як, наприклад, повне моделювання фізики оточення, або ж інтеграція Google Assistant прямо в гру, за допомогою якого можна буде дати свій голос своєму ж персонажу і багато іншого. Як би там не було, будемо сподіватися на те, що у Google все вийде як з самою платформою, так і з ексклюзивами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут