НОВИНИ

Павло Дуров розповів про швидку появу реклами в Telegram

Share

Сьогодні, 23 грудня, Павло Дуров зробив офіційну заяву про появу реклами в Telegram і розповів про подальший напрямок розвитку мессенджера.

Дуров зазначив, що кількість активних користувачів наближається до позначки в 500 млн і містити месенджер з власних коштів в майбутньому він не зможе. Тому у компанії залишається два варіанти: продати месенджер або монетизувати його за рахунок реклами. Продавати Telegram Дуров не буде, слідчо в ньому скоро з’явиться реклама. Засновник месенджера також уточнив, що в чатах реклами не буде, а для бізнесу Telegram запустить власну рекламну платформу.

У міру того, як Telegram наближається до позначки в 500 мільйонів активних користувачів, багато хто ставить питання: хто буде платити за це зростання? Адже чим більше користувачів, тим більше витрат на сервери і трафік. А підтримка проектів нашого масштабу обходиться в сотні мільйонів доларів в рік.

Протягом більшої частини історії Telegram я оплачував рахунки компанії з особистих заощаджень. Але при поточних темпах зростання Telegram знаходиться на шляху до мільярдів активних користувачів – і відповідних витрат.

Коли технологічна компанія виростає до таких розмірів, у неї є тільки два шляхи – почати заробляти гроші для покриття витрат – або продатися великому гравцеві.

Звідси питання – як поступимо ми? Проясню наші плани в кількох пунктах.

1. Ми не збираємося продавати компанію, як це зробили засновники WhatsApp. Telegram потрібен світу як незалежний проект, де поважають права користувачів і забезпечують високу якість сервісу. Telegram повинен і далі служити зразком технологічної компанії, яка прагне до досконалості і цілісності. Сумні приклади наших попередників показують, що це неможливо в складі великої корпорації.

2. Telegram проіснує ще довго. Ми почали розробляти Telegram більше 8 років тому – спочатку як продукт для свого особистого використання. З тих пір ми пройшли великий шлях. Telegram розсунув кордони можливого в цілому ряді аспектів комунікації – в шифруванні, функціональності, простоті, дизайні, швидкості. Але це тільки початок. Ми можемо – і повинні – принести світу набагато більше.

3. Щоб виконати пункти 1 і 2, з наступного року Telegram почне монетизувати. При цьому ми залишимося вірними нашим цінностям і гарантіям, які дали в минулому. Завдяки досягнутому масштабу, ми зможемо монетизувати Telegram ненав’язливо – більшість користувачів навряд чи помітять серйозні зміни.

4. Всі поточні сервіси Telegram залишаться безкоштовними. Крім них, ми запропонуємо додаткові функції для бізнес-команд і користувачів з розширеними потребами. Деякі з цих нових функцій будуть ресурсоємними і, як наслідок, стануть платними. Звичайні користувачі завжди будуть користуватися Telegram безкоштовно.

5. Всі сервіси Telegram, пов’язані з обміном повідомленнями, залишаться вільними від реклами. Вважаємо, що реклама в особистих і групових чатах неприйнятна. Спілкування між людьми не повинно перериватися на рекламу.

6. Крім обміну повідомленнями, в Telegram є соціально-мережева складова. Масові публічні канали Telegram, побудовані за принципом мовлення “один до багатьох”, можуть досягати мільйонів передплатників і мають мало спільного з традиційним обміном повідомленнями. У багатьох країнах власники таких каналів заробляють на показі реклами своїм передплатникам, іноді через сторонні рекламні платформи. Рекламні оголошення, які вони публікують, виглядають як звичайні повідомлення і нерідко нав’язливі. У зв’язку з цим ми запропонуємо нашу власну рекламну платформу для каналів, яка забезпечить користувачам комфорт і конфіденційність, а нам дозволить покривати витрати на сервери і трафік.

7. Монетизація Telegram повинна приносити користь не тільки нам, а й усьому суспільству. Наприклад, якщо популярні публічні канали будуть монетизувати через рекламну платформу, власники цих каналів отримають безкоштовний трафік пропорційно їх охопленням. Або, якщо – на додачу до поточним безкоштовним стікери – з’являться платні стікери з розширеними можливостями, художники цих стікерів також отримають частину доходу. Ми хочемо, щоб творці контенту і підприємці в Telegram процвітали, збагачуючи всіх наших користувачів за рахунок підвищення якості сервісу.

Таким ми бачимо шлях Telegram. 

Завдяки йому ми зможемо впровадити безліч нових функцій і вітати мільярди нових користувачів протягом прийдешніх десятиліть. Цей підхід дозволить нам залишатися незалежними, зберегти наші цінності, і запропонувати світові приклад технологічної компанії нового типу.

Крім того, розробники випустили оновлену версію месенджера з голосовими чатами і іншими нововведеннями.

Митник Михайло

Опублікував
Митник Михайло

Останні записи

Особливості камер у смартфонах Samsung

Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…

05.02.2025

Motorola Razr 50 Ultra vs Motorola Edge 50

Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…

14.12.2024

Benks iPhone 15 Pro — защита без компромиссов и лишнего веса

Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…

22.11.2024

Как выбрать стекло на Фольксваген Кадди, советы и рекомендации по использованию этой запчасти

Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…

29.10.2024

Частые ошибки покупателей при выборе провайдера VPS/VDS-хостинга

Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…

30.09.2024

Сравнение iPhone 16 с предыдущими моделями: стоит ли обновляться?

С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…

27.07.2024