YouTube показуватиме рекламу навіть у тих відео, чиї автори не вмикали такої опції. Про це повідомляє Ars Technica.
Видання пояснює, що творці відео зможуть заробляти на відео відразу. Однак, у дописі YouTube на форумі, розробники платформи пояснили, що користувачі, що не є членами партнерської програми, не отримуватимуть грошей за рекламні оголошення, які сервіс демонструватиме на їх відеороликах.
Щоб отримати право на участь у партнерській програмі YouTube, творець відео має проживати у країні, яку він зазначив у профілі, мати 4000 публічних годин перегляду за останні 12 місяців та понад 1000 підписників. Раніше сервіс демонстрував рекламу виключно на відео користувачів, що відповідають цим критеріям.
У майбутньому платформа зможе монетизувати будь-яке відео, якщо воно відповідає правилам YouTube щодо реклами. Це означає, що сервіс не розміщуватиме рекламу на відео, що містять неприйнятні висловлювання, насильство, матеріали сексуального характеру, вміст, пов’язаний із наркотиками та вогнепальною зброєю, а також з інформацією, що розпалює ненависть до окремих людей чи груп на основі їх релігії, статі та гендерної ідентичності.
Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…
Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…
Фахівці Університету Дікіна повідомили про розробку гідроелектричного наногенератора, що носиться, в процесі функціонування якого провідні…
Компанія Apple надіслала повідомлення користувачам із 92 країн про те, що вони могли стати жертвами…
Базова лінійка Apple Watch перетворилася на один із найконсервативніших девайсів Apple – це мінорні оновлення…
У Viber провели цікаве дослідження про мобільні платформи, топ брендів і моделей смартфонів, які популярні…
Leave a Comment